Monday, December 15, 2008

Judge Me Please...

hehe...thanks to aisya, i always wanted to do this long time ago...she did this before in her blog which gave me an insight to revive my will to do this now...i've done this before during the Telekom Scholarship Camp and in Eugene class just before Miss Hanie left us to pursue her dream...

now, maybe this is may seem unuseful to others, but it is important to me as to evaluate what i am really...please any of my friends, do leave comments on what do you think of me, my personality, what do you like in me and if possible what you dislike in me... (^-^)

hope to have replies as i would like to know more about myself and be a better person in the future...as i think that other people know you better than you know yourself...

16 comments:

van der shraaf said...

criticizing other people is not my way though...i don't feel comfortable doing such thing...

as your friend-beside-you-in-class, there are several things about you:
1-macho (or at least pretend for it)
2-shy (is it?)
3-cool (how a man should behave)
4-cool-tempered(?)(unlike me)
5-.....
6-......
7-.........
(This means infinity)

a d a m™ said...

haha...macho is not really what i would associate with me...coz i dont even pretend or do it on purpose...it's just me...ever since i was little...

cool? well, u can say that coz i rarely get agitated or intimidated by anything except certain sensitive things...

aisya said...

haha. :D i feel so proud dat my name is there. so, kne la bgi cmmt kn? x)
heee.

truthfully, i dunno who r u in real prson. tpi, dis is my pov, from our 'first talk' la. haha. kt intrview mara tuu.

i thnk that..
u r cnfident with urself.
quiet. hehe. :) (i guess, calm suits u well)

and based on ur blogss.

- there's a lot in ur mind, but u prfer to keep it quiet rather than telling it out loud.
kre mcm. u prefer urself hurt rather than hurting people's feelings.

ye ke? x) xtaw. my pov la.

a d a m™ said...

hmm...pasal yg aisya ckp tuh kalo pikir lama2...ada betol gak...aku tak perasan...haha...thx...

ct.mashitah said...

er... xtaw nk ckp apa, sbb before2 ni senyum pn xpnh..
ingatkan kalo kite dpt klaz same nex sem blh la kot hntr komen mengjudge ko bbrape bln from skrg.
tp klaz laen2 jgk. ;p
klaz sblah2, tp masih x knl2. sori.. ^_^
xpe2, nex sem aku try knl ko eh. aku intai2 kabar angin dr sblah. ;P
p/s : ko future denver kn??

a d a m™ said...

hhaaha...well dats what people say the first time they see me...

tapi rata diaorg yg da kenal aku akan berubah pandangan...hahax

yup...aku future Denverian...sama cam ACAP...

Anonymous said...

ADAM

GOOD GUY
GOOD IN DOTA
GOOD IN KEEPING SECRETS
GOOD IN FOOTBALL
GOOD FRIEND

BAD IN TACKLING ALIA! lolz
:p

Kiddin larr dude.
U r a gud guy.
SUmtimes i judge ppl by their looks bt u r nt a fair weather fren like most ppl.
Thnx for stickin up for me when i'm down hehe

-Ced-

ct.mashitah said...

aku chicago. klaz sblah2 lg. ^.^

Juan said...

komen psl ko?? ini pluang yg ditungu tungu. susah nak dpt nih. yay.

1. an acme in creating provocative sentences.or in malay, genius dlm menganjing org. ur most precious talent in making people laugh.

2. love to scandalize. (kuat gossip, aku jugak yg jd mangsa, siot ko.)

3. the MACHO dude ( i know that u didn't pretend. it is ur character. don't ever change it, it is the thing that make u diff and special)

4. the lonely boy (wakakaka, oit, gi laa ngorat si dia, karang melopeh)

huh. stakat nii jerr. daa x mampu ut k pikir. haaa, satu lg

5. kuat tido. kalu ko tido, konfirm tido mati. susah nak kojut. waakakakak

that's all i think, if u wanna komen bout me, send it to my email. i dun have any blog :( , i mean, a page in blogspot.

a d a m™ said...

to -ced-: what da u mean by i'm not a fair weather friend?

to juan: haha...nak tuntut ilmu menganjing dari aku tak? ada bnyk syllabus nih...lagi tebal dr buku anatomi...

Juan said...

wakakaka. xde hal. bleh plak buat club menganjing nnti. ooitt presiden club choki2. wakakaka. sem depan maintain lg tak club kite tuh?

THALHAH said...

yo pres bowling dan choki2!

u'r a cool dude who never flared or pissed up when things go wrong-i say not only when things go wrong,but in almost every situation.
stolid,in other words.

keep it up!

your sometimes-macho countenance was and still will be a remarkable one.

you are a simple guy to easily get along with and to share thoughts to.

a d a m™ said...

to juan: aku nak kembangkan diversity kelab choki2...aku nak tambah lolipop...ekekek...

Juan said...

wakakaka. idea yg mantap. Persatuan Choki2 & Lollipop (PCL). PCL!!!!

Ciken said...

wah..
can i leave a comment too..??
ok..whatever.

well..adam..
hmm..i know u for the first time when we r in da same scout troop :D
and i get to know you a lot during the camp in taman negara.hahaha. same group man.tak bley bla.
and yes,u r macho.plz maintain it my fren :P u r calm or quite,maybe. quite caring.HAHA.looks like bijak and its true,u r. haha. thats all, maybe.KEEP iN TOUCH ya. :D

a d a m™ said...

waa...ciken...lama giler tak jumpa...

anyway...thx for the comment...teringat time masa scout dulu...kat taman negara...aku berlakon jadi org tak pandai nyanyi...wakakakak...