Tuesday, July 14, 2009

Of HappyAqua (Aquaria) & KLCC...

merujuk kepada otai (khairi ezhan nordin), happy aqua merupakan tempat yg tak best nak dibandingkkan dengan aquarium kat langkawi...tapi disebabkan aku ngan raja gian tak pernah gi mana2 aquarium, jadi majoriti mengasihani hajat tidak kesampaian kitaorg....

sarapan nasi lemak mahal yg digembar-gembur sedap bangat kat R&R nilai (biasa jek rasa)

dating yek? hahah...diaorg tgh tunggu kelibat rakan2 yg masih belum nmpk batang hidung...

ini scene standard yg tak patot dilepaskan...mungkin 95% yg dtg klcc utk amik gambo akan amik angle camnih...

muka2 tak pernah main computer guide klcc...

ontheway ke HappyAqua (Aquaria), tersempak ngan caddy car nih...cam nak naik pon ada gak...haha...bajek kat zoo...

kamera ixus 80IS zafree...kembar ngan aku gak kamera nih...

bab2 posing, mmg laju la maids of denver spring '08...

nih patung kat gerai yg aku gi kat depan aquaria...muka patung tu kamera aku ingt org betul..siap ada face-detection lagi kat patung tuh...otai plak smp skrg takley detect muka dia pakai face-detection...

sebelom masok, wajib refill perut dulu...tapi refill ngan air jek la...

masok2 jek terus nmpk aquarium penuh ngan ikan piranha...cam ikan biasa jek...gigi tak nmpk pon...

belut elektrik (electric eel) yg cam diri dia sendiri kene shock...duk diam gitu jek cam cramp...

kecil2 cili padi..elephantnose fish yg kecik cam saiz jari telunjuk, tapi boleh kuarkan elektrik...

muka2 khusyuk menimba ilmu...cer tgk gaya raja...unik... (raja: "kutuuukkkk aa...)

sempat gak den amik gambo sebelah aquarium silinder...

kesian zafree...nih la penghargaan aku utk ko...kesian ko selalu amik gambo org smp gambo ko sikit jek...

peh...mashyuk...

(_________) sila isi caption yg sesuai...

jari raja ala2 drag me to hell...

cincin cenderamata dari aquaria...

santapan terakhir sebelum pergi merayau2 kat taman dan balik...

agak betul la apa org kata...kalo kita bawak kamera, sure gambar kita paling sikit akan diambil...nasib la ada 3 org bawak kamera time kuar jalan2...hahah...trade2 gambo...

3 comments:

Zafree said...

wah ader penghargaan utk aku!

trimas trimas :D

Naqib said...

yes!
ko da post
xya aku post
huhu

a d a m™ said...

hahah...takde la sumer org taw blog aku...mana taw ada org yg suka blog ko jek...tak suka blog aku...