Sunday, July 26, 2009

Cosmic Reunion

heh...tajuk post kali ini memang melambangkan 60% daripada outing semalam...oleh sebab naqib dan zafree sudah menulis pos yang sama semalam dan pagi buta hari nih (aku tengah tido lagi time tu), jadi aku hanya akan pos koleksi gambar tanpa rumusan panjang berjela-jela...

radin yang tengah bela-bela rambut...pergh...

amin berdansa...

susah sangat ker nak setting nama tuh?

lane kat cosmic bowl yg gelam cam haram...nampak pin jek...

naqib melayan 'awek' dia...sebelah tuh hafiz, kawan lama naqib...

board kat cosmic bowl memang taik!! kesat nak mampos...aku berapa kali dah nak jatuh sebab kesat sangat...

radin: wakil negeri pahang time muda-muda dulu...

amin yang tamak: buat triple strike senang cam kira 1,2,3...

sebelum balik, santap dulu carl's jr. teriyaki burger...manis dagingnyer sebab ada nenas...berbaloi~

nyum nyum~~

satu-satu nye cawan air untuk dikongsi 5 orang...refill banyak kali sampai nak hancur dah cawan kertas tu...

*ps: amin dan radin merupakan kawan lama aku sejak aku form 1 lagi...syukur dapat jumpa lagi sebelum fly... :D

No comments: