Tuesday, September 15, 2009

Senandung


sudah menjadi kebiasaan aku untuk bukak facebook hari-hari setiap masa tak kira di mana jua aku berada adalah kerja asasi aku sejak menjejakkan kaki di tanah asing...

baru2 ni, ternampak pula satu widget kecil tentang lagu raya nyanyian siti nurhaliza dan satu lagi widget lagu dendang perantau...untuk menghilangkan bosan, jadi saja2 la aku tekan nak tgk video lagu tersebut...

pada mulanya, lagu siti agak ringan maksudnya...layan je...tiba kat part tengah2, ada part "maaf ayah bonda, tak dapat bersama menyambut hari mulia" or something like that....tetiba cam makan dalam...giler2 punyer cam gambar kat atas tuh...ditambah pulak lepas tuh lagu p.ramlee tuh...lepas ayah senior meninggal kelmarin, aku tak taw la camner perit aku rasa kalo aku plak kehilangan ayah...

lagu2 raya hanya bagi kesan kat aku bila dah sampai kat us je...maklum la, kalo kat malaysia, bayar tambang rm20 tambang tren balik kampung pon lepas...sinih nak balik, sedia la gadai sume bende...

oh aidilfitri~

3 comments:

Syed M. said...

ronda2 blog...

rilek r adam...4 taun jer, pastu ko jalanila raye mcm bese..huhu

nabila bella said...

adam aku pn!huhu..lg2 yg part takbir 2..siyes xthn dgr..huuu..

a d a m™ said...

BJ: bser ar raya2 nih...raya atau mungkin aku sayang femili aku? rasa2 pilihan ke-2 kot...

bella: heh...takbir tu da standad da...org selalu pasang...