Monday, September 28, 2009

Lady in Red


the title itself tells the whole story...

the sexiness...

the lust...

the enchanting aroma of her hour-glass-shaped body...

the smooth complexion of her skin...

her six-ways of telling me in different tone...

her light body makes me want to hold her and carry her around...

that's how lovely my new crush is~

call her "Bloody Mary"

9 comments:

Syazwi said...

wah! kau dah ade! tahniah2! ^_^

a d a m™ said...

hahah...made in china jugak...siot ar...nih us ker china versi 2.0 nih?

Syazwi said...

igtkan awek mat salleh. sekali amoi daa..

hahahah XD

van der shraaf said...

ala. sbnrnye ko mmg ade makwe ni adam. cume ko bajet2 tulis psl gitar

sharifuddin said...

cmner ko taw lady in red??
bukn lady in blue ker??
haha~:D

a d a m™ said...

sawi: hhahah....asalkan ada suda la...asalkan ada org minat aku, indon ker taiwan ker pon jadik...

shasha: aku taw sebab aku mmg suh org tuh hantar kaler merah...tuh aku taw lady in red...

acap: hahah...awek aku yg kat gambar bawah tuh la...yg atas tuh laki tu ada gaya cam aku...pakai sweater sama...tapi pompuan tuh lain ar...wakakak...

Syazwi said...

dah ade awek boleh la main andra same2 nanti. huhu. btw, gmbr dkt atas tu igt kan kau. serious dowh. mainly sbb ada sarung lumix tu

sneakers said...

seyez ar,aku pun igt tu adam.adam,baik ko ngaku skrg XD
bila mau tayang awek?

a d a m™ said...

sawi: jangankan sarung kamera tuh, baju pon aku ada yg hampir sama...tapi aku nyer jenis sweater...wakakak

sneakers: hahah...kitaorg joget2 ala-hindustan ooo....main nyorok2 belakang pokok...guling2 tepi bukit...