Thursday, January 29, 2009

Home Sweet Home (2nd Version)

ahh...lega selamat sampai kat cendana tanpa apa2 malapetaka berlaku...duit angpow yg aku dapat kat tmpt kerja bapak aku telah pon aku gune utk tambang teksi (bas lambat sgt)...jadi aku dpt sampai tepat pukul 1.30pm...

sesampai sahaja dia cendana...aku mencucuk kunci aku ke lubang kunci pintu bilik...namun tak ley bukak...last2 aku bengang aku sepak pintu tuh...terbukak plak!! siot jek...pintu tuh cam dah karat...atau dah jadi senget dan jadi lagi susah utk dibukak...

keadaan semasa bilik aku tidaklah memeranjatkan aku...dengan tenang aku masok ker dlm bilik dan mengemas semula bilik aku...

nih la meja sebelah meja aku...mmg menarik & artistik cara susun barangnyer...

nih plak menyalahi prinsip 'brownian movement'...sepatutnyer sampah bertaburan rawak...tapi nih berkumpul kat meja nih jek oleh sebab faktor peraliran udara...angin mengumpol sampah dr satu bilik ke spot nih...

okay...nih plak beg member aku yg tak kemas2 sejak sampai ke cendana pada 4hb Januari 2009...

no comment...cuma nak clarify, nih bukan bilik aku...

setahu aku, beg berisik mamee ngan sunkist nih wjud sejak minggu ke-2 lagi lepas masok cendana...

ya...nih cuma sebahagian daripada apa yg sebenaryer...sbb aku da kemas sket...kalo nih pon da boley wat korang pening, apatah lagi keadaan bilik aku time sem 1 lepas...lantai pon tak nampak...sampah bertaburan...

8 comments:

siti.mashitah said...

ko buat aku kata WOW. hoho...
boys... xpe2. phm2.
tp kn.. asl cadar PINK??? jambu gilerr!!! XD

x rope rumah sket la.......
aku bkn pngemas. xrajin pn kemas2 bilik..
tp xde la gitu ropenye...........

van der shraaf said...

huhu...inikah cendana?!!

Anonymous said...

hihi. a'ah laa~ cdr pink. cm kt mrsm dlu kn mashi? :P hahahaha.

gle arh korg.
dlu2 lelaki prthnkn blik diorg sntiase kmas kalah pmpuan.
ahahaha. skrg cm trbukti slh je hypothesis tuuu. :P

Zafree said...

kemas giler bilik ko!

giler kagum!

hehe

a d a m™ said...

to Mashitah: haha..pasal cadar tuh, sorang je pakai pink...org lain kaler lain la...

to ashraf: heh...dah ko ingt selama nih kita duduk akasia ker? ekekek...

to aisya: iyer ke...aku mmg selalu pikir bilik lelaki kotor...yg bersih tuh biasanyer yg lembut2 nyer laki...

to zafree: heh...kutok aa...

siti.mashitah said...

weh ko kate bilik bersih tu biasenyer yg lembut2 nyer laki...
dh tu yg si cadar pink tu??? asal xbersih pun. ngahahhaa

a d a m™ said...

lor...yg pakai pink tuh bukannyer lembut...mak dia suh pakai cadar pink..tuh jek...

syahirshahimi said...

skrg baru aku phm knape kau beriya-iya nk tukar housemate !

kalo aku jd kau pon aku akan desperate utk tuko housemate wehh !