Friday, January 2, 2009

Awat Awal Sangat?

oik? asal diaorg boley duk cendana dah start malam nih? awat awal bebenar? uhuhu...

aku takmo la gi awal2...sbb aku nak appeal tukar bilek...(~.~)

hmm...barang dah packing sejak semalam...asal tetiba rajin plak aku nih...biasanyer esok nak gi, malam nih baru packing..haha...mungkin sbb dah bosan sangat cuti kot...ekekekek...

apa lagi yek aku nyesal...hmm...oh yer...tak dpt tunaikan hajat juan tolong download-kan movie Taxi 4...takper2, Resident Evil Degeneration yg belom kuar/baru kuar kat m'sia menanti anda...yg peliknyer member aku sorang lagi Zul mintak tolong download movie yg obscure sgt smp hanya ditayangkan kat Hallmark jek, tak sampai 12 jam da settle...

sorry eh juan, internet malaysia memang SUX... (>.<) dulu aku ley download 3 movie sehari...sekarang seminggu pon tak habis2 lagi satu movie nak settle...

rakan2...nantikan koleksi movie aku yek...aku bawak dekat 160 movie...lebih 10 movie dr target aku...hahah...cam ley wat wayang jek bilik aku nanti...ekekek...

yosh!! mari mara ke hadapan dengan girang!!!

V(^0^)V

5 comments:

van der shraaf said...

yeye..adam nak bwk movie kt cendana...bleh ar bg aku skit2...

x silap aku wan dah download taxi 4 tu..

a d a m™ said...

huhu...aku tak puas gak...nak carik yg matching ngan subtitle aku...taxi 4 tuh dlm bahasa perancis...mana paham kalo takde subtitle yg perfect...

siti.mashitah said...

weh aku pn nak gak................. sile jgn lokek ataw buat tataw. aku dh taw dh ko byk muvie.

a d a m™ said...

wakakak...kene la mai kat aku...lai2...sekilo 2 linggit...wakakak...jokin'...

Anonymous said...

ADAM!! ko bleh bukak bisnes movie pirate. ekekeke