Sunday, June 7, 2009

ke-gay-an...

sebenar2 nya memang aku tak pernah sangka yang perkara2 yang kontroversi/teruk contohnya seperti LGBT (lesbian, gay, bisex, transex) akan berlaku kepada aku atau org di sekeliling aku...

walaubagaimanapun (cheewah...XP), perkara yg termaktub dalam contoh ke-2 yang diberi daripada terminologi LGBT tersebut diatas...YA, mmg GAY...

tapi, bukan la nak kata aku gay ker member katil sebelah aku gay ker...tapi perkara nih berlaku kat member baik aku yang berada di universiti swasta yang amat terkenal di Malaysia...

kisahnya begini...member aku tuh, R, ada la rapat ngan sorang budak 'baik' nih...R da anggap dia sama tahap ngan hubungan aku ngan R...mmg kamcheng ar sampai gi mana2 mmg tak lekang la...

tapi lepas berapa semester ntah bersama (berkawan), terjadi satu kejadian yang merubah suasana universiti tuh dari sunyi, sampai la jadi hiruk pikuk...dak 'baik' tuh, dia rakam gambar R masa lepas mandi, pastu sebarkan kat satu kampus! mmg tak boleh agak la dia kata...muka baik, tak lembut langsung, mmg cam lelaki tulen 100%!

skrg dak tuh da kene buang dari asrama laki, dah universiti tuh dlm proses nak halau dia dari U...dak tuh skrg kawan2 dia sume pompuan, disebabkan oleh dipulau dak laki...kes saman menyaman akan menyusul selepas perkara nih...

mmg takleh jangka la org yang rapat ngan kita boleh jadi camtuh...dunia nih mmg la nak dekat kiamat...tapi jangan la taik sangat sampai nak jadi gay...euuww~~

p.s: kalo nak taw korang nih straight atau gay, sila2 la tgk movie Brokeback Mountain...kalo dpt tahan sampai ending tanpa rasa apa2 kegelian, mmg sah anda ada potensi utk jadi gay...

*lama giler tak bloggin'...cam taik sket jek ayat...sorry~~*

6 comments:

magna_journey said...

"adam jinak sket..kwl kegayian ko..huhu"...kata bang bil

a d a m™ said...

hahhaha....nabil gay tu takper plak?

van der shraaf said...

ape kaitan rakaman mandi tu dgn gay?

a d a m™ said...

cam dia kalo dia main2 takde la sampai sebar...nih dia sebar pastu buat muka suka kat member aku...erghh

THALHAH said...

cakap pasal gay sem spring aritu dunia dan kehidupanku dikelilingi bayangan gay...

buat forum pasal gay, research paper pasal gay marriage..dgn mr kamal dok sebut2 pasal gay kat kelas...

warkh!

a d a m™ said...

hahah...jgn smp ko jadi gay sudah...