Wednesday, March 11, 2009

Ekspedisi Sungai Gabai...

seperti yg di war² kan sebelum ini, aku dah janji nak letak la gambo2 kenangan sewaktu aku ngan classmates aku gi ke sungai gabai.

ahli² nyer ialah: aku, irsyaad, raja, zafree, syazwi, ash, naqib, otai-da-girl-magnet, nabila, rohani a.k.a kakak, asma, sarah, fatin (sorry terlepas pandang), zahirah, asila, yati, fazira, naimah, naz, dan tengku...

nih nombor kereta otai...cam nombor ekor pon ada gak...heh.. XD

barisan jejaka Denver yang bersedia memulakan perjalanan

uiks? sempat lagi main rubic cube lagik...mmg jiniyus...

penantian itu satu seksaan...menunggu perempuan turun dari bilik mmg la lama nak mampos...(=.=)"

bila dah terlebih konfiden, sesat la plak sampai restoran cina mana ntah...

alhamdulillah...sampai gak kat destinasi...dah pukul 10 lebih tapi kereta dah beratur dah...

naz merasmikan dulu nak masok sungai...

baru sampai kat permulaan...sumer ski lepaskan dulu segala ketidakpuasan kepada pundi kencing sendiri...

nih baru permulaan...dah cantik camnih...

bapaks ah letih naik tangga...kalah batu caves...

adakah ini skandal terbaru??

gelongsor semulajadi yang seronoknyer mengalahkan wetworld...

first sekali, start dulu api BBQ...nih team fire starter aku...

dah setengah jam dah nih..bara pon tak nampak lagi....tgk la muka satu satu geng aku...ades...

dengan 'bantuan' dari tengku, masa untuk start api yg sepatutnye 20 minit jadi 40 minit...

geng2 yg mengecapi keseronokan tatkala geng aku susah payah start api...heh...

ini tak boleh jadi...lepas dak2 pompuan pulang ke BBQ site, time utk kitaorg plak bersuka ria!!

nih foto terakhir yg berjaya aku dapat yang dapat mengingatkan kita kepada raja...semoga dia selamat sekarang...

chef2 Denver in action...aku tukang makan jek...hahax..

sesi penyampaian spek mata otai yg dijumpai semula selepas hilang ditelan arus...hani yg jumpa..

kenangan2 terakhir sebelum pulang...huhu...

raja kaku tidak bergerak satu jari pon selepas dibaling batu dengan otai...pelik, mana darahnyer? agaknyer rakyat biasa tak boleh tengok darah diraja kot...

gambar last sebelum semua berpecah balik ke kolej masing2...gambar nih diambil kat taman depan cendana... (^-^)

harap kita boleh buat aktiviti macam nih lagi akan datang...mmg Denver best!!

5 comments:

ct.mashitah said...

bdk2 denver mmg genius2 belaka eh...
xpaya blaja pn hujung mggu. bole hav fun jeww.
adam2, aja la jugak.. cmane nk jadi genius.. ;p

a d a m™ said...

huhu...takya la nak sarcasti camtuh...pointer low gak...huhu...

ct.mashitah said...

alaaa................ bkn sarcastic....... =(

p/s:mane laaa aisya neh. ;p

a d a m™ said...

loh yatie...aku bukan tak suka...guraw2 jek...ekekek...

eshad phantom said...

denver rocks!!!