Sunday, April 5, 2009

Sin City & Muzik

kepeningan kepala tidak cukup utk membantutkan semangat aku utk enjoy tahap cipan terbang hari nih...alang2 nabil da ajak gi tgk midnite movie kat sunway, aku tanpa fikir panjang teros ikot!! hehe...

tapi sebab terlalu lama membabaskan diri kat Uptown, terhapus segala peuang utk tgk movie sbb pintu depan cinema dah pon tutup...nabil ah nih shopping lama sgt...ades...pastuh, dah alang2 takley balik cendana sbb pakguard da tutup pagar, kitaorg plan la nak round2 KL...

nih kali ke-2 aku round2 KL time malam2 kat area2 'gelap' KL...bermula kat tmpt parking depan Low Yat...tikus kat situh besar kucing...pandai2 la bayangkan...

pusing2 naik keta mmg bosan...so kitaorg try la jalan2...yup...kat situh susah nak jumpa pompuan cantik yg asli...yer... yg ASLI...balik2 jumpa yg cantik tahap barbie doll, tapi tgk2 "jantan asli la bang~~♥"...eeeuuuuwwww....

arak mmg cam perkara biasa...kat KFC pon ada org bawak masok arak cam biasa...tapi paling aku takley blah arge la...aku nih jenis yg anti kalo bende tuh diiktiraf harga yg melampau nilai estetika yg sedia ada...dimana carrot juice berharga rm9 dan mineral water berharga rm2, yg mana aku boleh terima lagi, tapi yg aku nyer teh O berharga rm5 mmg paling bodo pernahku jumpe...sama tahap cibai ngan minum kopi coffee bean yg berharga rm 10++ secawan... (>.<)

time lepak tuh ada la hired band tgh perform...potensi diaorg utk jadi terkenal ada gak la...sbb hampir semua 6 org ahli band tuh boleh nyanyi...diaorg siap boleh tiru suara ramli sarip, jamal abdillah, acha, sarah, dll. tapi cam biasa la...takde originality...susah mau naik...

jam baru pukul 2 ley tapi sume da pancit sbb tak cukup tido...aku ngan nabil jek tahan lagi...padahal aku baru jek elok pening kepala...tetiber segar bugar smpai kat cendana balik kol 6pagi...hahax

on the way balik, terdengar la satu lagu yg menusuk kalbu....rasa tenang giler bila dgr...baru aku teringat siapa penyanyi dia...Yuna...gadis bertudung yg main gitar...aku SUKA sgt2 musician yg ada style camnih: (1) main acoustic (2) boleh nyanyi (3) ala2 YUI (4) jenis jazz ala2 Estrella. lagu dia yg ntah-per-nama-ntah tuh mmg lagha jerk layan...sambil tgk2 bintang kat langit...angin dr luar keta sepoi2 tiup...pergh...looking forward to be her fan!! ♥

kitaorg lepak tgk movie star movie jek kat al-imtihaz <--tak taw eja tgk movie the hills have eyes...cam tak logik langsung movie tuh...tapi sebab heroin dia cantik, so kitaorg pon stay la tgk....ekekek...♥

pengalaman satu malam lagi kat sin city mmg best! itu pon kalo dgn member la...kalo sorang2 sure mati kene rogol kat lorong...hahah...tapi slek sket tak sempai singgah petaling street...nak gi carik lagi talipinggang best...dulu 1st time gi ngan member sekampung dapat la carik belt superman yg aku selalu pakai skrg...(^-^)

1 comment:

siti.mashitah said...

er.... scary. blh bygkn mashi mnangis ktakutan mlihat pmpuan2 kurg asli kt situ.... huhu.
mmg sin city.